Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Eνα από τα βασικά πράγματα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι η σωστή διατροφή. Έτσι ούτε περιττό βάρος θα πάρετε, αλλά και κυρίως θα βοηθήσετε σημαντικά στη φυσιολογική πορεία της εγκυμοσύνης.

Παράδειγμα διαιτολογίου

Παράδειγμα διαιτολογίου

Πρωί: Ένα μεγάλο ποτήρι γάλα, ένα βραστό αυγό. Μια φέτα ψωμί με μέλι και βούτυρο (κατά προτίμηση μαργαρίνη). ' Ένα φρούτο εποχής.

Μεσημέρι: Μία μικρή μπριζόλα, σαλάτα, τυρί, μία κανονική μερίδα ρύζι. Φρούτο. 

Απόγευμα: Ένα βραστό αυγό. Μία κρέμα ή ένα γιαούρτι.

Βράδυ: Ένα γιαούρτι, τυρί, φρούτο, μία φέτα ψωμί. 'Η ένα μπιφτέκι, φρούτο. γάλα.

Κάπνισμα και αλκοόλ

Κάπνισμα και αλκοόλ

Το κάπνισμα και τα οινοπνευματώδη ποτά βλάπτουν το μωρό σας

Μία έγκυος που καπνίζει, είναι σαν να υποχρεώνει το έμβρυο να καπνίζει κι αυτό. Τα παιδιά των μητέρων που καπνίζουν συνήθως γεννιούνται με μικρότερο βάρος. Σήμερα θεωρείται πιθανό, ότι το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει κι άλλες βλάβες στο έμβρυο και ότι μπορεί να επηρεάσει τη μετέπειτα πνευματική εξέλιξη του παιδιού.

Σε συνεργασία με την Assisting Nature

Η δύναμη μας κρύβεται στην απόλυτη εξειδίκευση. Όλο το επιστημονικό προσωπικό και ιδιαίτερα οι γιατροί, οι εμβρυολόγοι και οι γενετιστές μας, έχουν εξειδικευθεί στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού, αποτελούν διακεκριμένα μέλη της παγκόσμιας ιατρικής κοινότητας αναπαραγωγής, οι μελέτες τους δημοσιεύονται στα εγκυρότερα περιοδικά της ειδικότητας μας και προσκαλούνται ανά την υφήλιο για διαλέξεις στην σύγχρονη αντιμετώπιση της υπογονιμότητας.

dr-najdecki logo

+30 2310 707030

Καραολή & Δημητρίου 96
Εύοσμος, 56224, Θεσσαλονίκη

docnajdecki@gmail.com